آموزش تصويري نقاشي ديجيتال در 30 دقيقه! (گام به گام)

۱۲ بازديد

همانطور كه مي دانيد براي وارد شدن به دنياي نقاشي ديجيتال بايد به صورت كاملا كاربردي و حرفه اي آموزش هاي لازم را ببينيد. آنچه در اين مقاله مي خواهيم به شما ارائه دهيم آموزش تصويري نقاشي ديجيتال است كه بصورت رايگان در اختيار شما قرار داده ايم.

نقاشي ديجيتالي همان ايجاد يك اثر هنري در كامپيوتر يا تبلت مي باشد. شما با دريافت اين آموزش ها ميتوانيد همزمان علاوه بر يادگيري و استفاده از ابزار ديجيتال همزمان به صورت گام به گام با مباني تصوير گري و تصوير سازي هم آشنا شويد. امروزه نقاشي ديجيتالي در عرصه هنر بسيار رشد كرده‌است، از اين هنر بيشتر در طراحي مفهومي فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و بازي‌هاي ويدئويي استفاده مي‌شود.

1-دانلود فيلم آموزشي نقاشي ديجيتال

برخي از نرم‌افزارهاي طراحي ديجيتالي عبارتند از Corel Painter، Adobe Photoshop ، GIMP، ArtRage و كريتا. اين نرم‌افزارها به كاربران محيطي مشابه يك بوم نقاشي فيزيكي را مي‌دهند. از ديگر ابزاري كه به رسم تصاوير به كاربران كمك مي‌كند تبلتهاي گرافيكي هستند كه داري صفحه‌اي مسطح و همچنين يك قلم مخصوص هستند كه به كاربر اين امكان را مي‌دهند تا خطوط ترسيم شده خود را مستقيماً به كامپيوتر انتقال دهند و تسلط بيشتري روي طرح خود داشته باشند.

اگر چه آموزش هاي نقاشي ديجيتال خيلي گسترده است اما آموزش هايي كه در سايت ما مي بينيد بصورت گلچين شده از اصولي ترين كاربردهاي نقاشي ديجيتال مي باشد. در ادامه مي توانيد فيلم هاي آموزش نقاشي ديجيتال را بصورت رايگان دانلود نماييد.

2-جزوه پي دي اف رايگان آموزش نقاشي ديجيتال

...

جهت مطالعه متن اصلي بر روي لينك اصلي زير كليك كنيد:

آموزش تصويري نقاشي ديجيتال در 30 دقيقه!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.